kleine impressie - Reisverslag uit Datong, China van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu kleine impressie - Reisverslag uit Datong, China van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

kleine impressie

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

29 Juni 2011 | China, Datong

Ni hao,

Ik ben in mijn derde en laatste land aangekomen, China. Weer een heel andere cultuur met roggelende, spugende, smakkende en slurpende Chinezen. Er is nog steeds chaos op de weg en bijna lag er een jongen onder onze auto. Van 30 graden word je een beetje slomer. Ik heb van mijn moeder begrepen dat jullie hetzelfde weer hebben. Geniet ervan!

Eindelijk heb ik foto's kunnen plaatsen van de afgelopen 2 weken. Ze staan per reisverslag weergegeven om het een beetje overzichtelijk te houden. De foto's spreken voor zich. Het is een kleine selectie.

Op de computer in China is een uitdaging. Eerst natuurlijk die Chinese tekens en niet alle sites kan ik openen. Gelukkig wel deze om jullie op de hoogte te houden. Over 3 uurtjes pak ik mijn trein naar Beijing. Dus ga mijn tas maar weeeer eens pakken :)

Liefs

  • 29 Juni 2011 - 18:05

    Sanne:

    Hoi Daan,

    Erg leuk om je verhalen te lezen en natuurlijk om de foto's te zien! Heel veel plezier in Beijing..

    Groetjes Sanne

  • 01 Juli 2011 - 16:23

    Resie:

    Hoi Danielle heb net je reisverslag gelezen verheug me erop wat je te vertellen hebt.Tot gauw Liefs Resie

  • 01 Juli 2011 - 16:25

    Rosita:

    Geen vieze dingen schrijven van rogelende en spugende chinezen wordt ik misselijk tot dinsdag geniet nog even Gr Jan en Rosita

  • 01 Juli 2011 - 20:09

    Rosita:

    mooie foto"s Je ziet dat je geniet.
    Gr Rosita

  • 03 Juli 2011 - 05:53

    Rachel:

    Schitterende foto's. Geniet nog van je laatste 3 dagen..Alvast een goede terugreis.

    Groetjes,

    Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Datong

Lekker treinen

Even iets anders

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2011

laatste weekje Beijing

29 Juni 2011

kleine impressie

25 Juni 2011

Weekje Mongolie

19 Juni 2011

Kleine update?

09 Juni 2011

Nog effe wachten
Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 21008

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: