Eerste weekend weg - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Eerste weekend weg - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Eerste weekend weg

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

09 Juni 2008 | Guatemala, Antigua

Hola Buenas

Nederland heeft gewonnen met 3-0 van Italie. Ongelofelijk. We hebben de wedstrijd in een cafe gezien met een aantal andere Nederlanders die ook hier zijn. Oranje heeft ons gewoon voor de gek gehouden!!!!!!! Haahhhaa

Afgelopen weekend ben ik naar Panajachel en Chichicastenango geweest. Mijn eerste lange reis in de bus. Alles is goed gegaan hoor. We hebben met een bootje over Lago de Atitlan gevaren. De volgende dag zijn we naar een hele grote markt gegaan. Daar was het superdruk en ik ben blij dat ik lang ben. Je werd echt samengeperst. We zijn in een kerk geweest. Daar is het katholieke vermengt met de Mayacultuur. Echt mooi om te zien. Ik heb ook een kaarsje voor iedereen opgestoken.

Ik heb eindelijk een mooi kleed met allemaal mooie kleurtjes. Dat wilde ik al zo lang. En allerlei andere leuke kleine dingetjes. Het is hier gebruikelijk dat je doet afdingen. Ik ben er best goed in kan ik je vertellen. Sommige iets beter, want ik had net iets gekocht en toen kregen hun het nog goedkoper. Ik wil ze natuurlijk niet afzetten. Dus ging ik een beetje met ze mee.

Nou ik ga maar weer eens verder. Morgen ga ik een vulkaan beklimmen en vrijdag op rondreis. Ik heb er zin in!!!!!!!!!

Liefs
Daan




  • 11 Juni 2008 - 11:33

    Rosita :

    Hallo Daan
    Wat heb je voor een kleed.Koop niet teveel het moet ook terug.Anders moet mijn shirt daar blijven hihih.
    Nederland heeft great gespeeld nu afwachten wat ze morgen doen.Veel plezier doe voorzichtig met klimmen Gr Jan en Rosita

  • 11 Juni 2008 - 16:55

    Oma:

    Hallo Daniëlle. Ik had effe niks te doen en denk bij mijzelf het zou leuk zijn om eens een e-mailtje te versturen. Dus ik mijn jas aangetrokken en in Brunssum naar het cyber-café. Nou ik die kast gestart en zoals je me kent is het helemaal niet moeilijk om via een e-mailtje met jou in contact te komen. Dit had je natuurlijk niet achter je oma uitgehaald dat ik 's-avonds thuis op mijn laptopje zit te spelen. De volgende keer doe ik er een paar foto's bij. Dus maak ik maar effe van de gelegenheid gebruik om te vragen hoe het verder met jou is. Ik neem aan dat alles in orde is. Hoe is het in dat land of is het in het Brunssumse mooier. In je laatste bericht heb ik gelezen dat je nog maar een paar dagen in die plaats blijft en dan weer verder gaat. Nou vanuit een rokerig hok (allemaal verslaafden die naast me zitten) wens ik je nog een zeer fijne tijd toe. Kijk goed uit en zorg dat je heelhuids terugkomt.

    Die cyber-oma.

  • 11 Juni 2008 - 17:02

    Anny En Jo:

    Hallo Daniëlle.
    Nadat we oma vanmiddag uit het internetcafé hadden getrokken (kan niet van een pc afblijven) zijn we naar Vaals gereden. In dit schone dorp hebben we vanmiddag een rondgang gemaakt en gezellig samen koffie gedronken.
    Je moeder was uiteraard hierbij en zit op dit ogenblik nog naast ons. Hier is verder alles oké. We nemen aan dat het bij jou ook zo is. We wensen jou nog een zeer goed verblijf in dat land. Maar pas op voor de oppas. Vele groeten van je moeder, oma, anny en jo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 21078

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: