hoi - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu hoi - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

hoi

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

21 Juni 2008 | Guatemala, Antigua

Hola, buenas

Sommigen weten het al en anderen ook weer niet. Ik heb er heel erg lang over nagedacht en zelfs tot twee keer toe. Ik heb besloten om eerder naar huis te komen. En dat gaat al heel erg snel gebeuren. Gisteren heb ik met 5 anderen een ticket geboekt. Ik vertrek maandagochtend en ik kom om 21.50 uur aan op Schiphol.

Ik weet dat het nogal een K.... tijd is om aan te komen maar ik wil toch vragen of iemand me even kan komen ophalen. Neem even contact op mijn moeder. Ik hoop dat ik morgen al een beetje goed nieuws hoor.

De reden waarom ik eerder naar huis kom is vanwege mijn reuma. De rondreis was echt een uitputtingsslag en hier in Antigua is het heel erg vochtig en regent het de hele dag. Nu ben ik volledig opgebrand en ben hierdoor ook ziek geworden. Toevallig ben ik net ook flauw gevallen. Het zit me even niet mee.

Ik zie jullie volgende week wel weer een keer. Eerst moet ik even een paar dagen bijkomen.

Liefs
Daan

  • 22 Juni 2008 - 09:03

    Bianca:

    Hoi Daan,
    weet niet of je dit nog leest. Maar ik reis mee met je moeder naar Schiphol, kun je meereizen op korting met mijn ov. Liefs Bianca

  • 22 Juni 2008 - 13:42

    Rachel:

    Heej Daantje

    Ik zou je graag van Schiphol willen halen, maar ik zit met net tentamens, heb dinsdag ochtend een tentamen en k wil toch een klein beetje uitgerust zijn. Sorry.

    LiefsRachel

  • 23 Juni 2008 - 16:44

    Nani:

    Jeetje daantje hier ben ik wel even van geschrokken van dit berichtje. Hoe is het nu met je! Ik werk je sterkte en hoop je snel te zien!
    Veel liefs Nani

  • 23 Juni 2008 - 19:12

    Marlies:

    Meissie!!

    Een hele goede reis! Heb je niet meer gezien voordat je vertrok! Hoop dat je reis goed was en hey, ik zie je weer na de vakantie (alhoewel?? ik ga wel naar rome)

    Knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt want ik snap hoe garag je van een kant ook hier had willen blijven!!

    Als je Guatemala een beetje mist, hebben veel mensen nog een waarbenjijsite! Die van mij is; vicemarlies.waar..

    Liefs,
    Marlies

  • 18 Juli 2008 - 18:35

    Patrick:

    Hee daan,balen zeg en je had er zo'n zin in,naja beter gezond terug dan ziek daar.Ik wilde eigenlijk net vragen hoe het daar met je ging. nou ik spreek je nog wel en sterkte van ons.O ja en linda wordt zaterdag de 19e 1 jaar.Maar we spreken wel wat af tot dan groetjes patrick paula en linda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 21108

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: