Daar ben ik dan - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

04 Juni 2008 | Guatemala, Antigua

Hola Buenas

Enne alles goed. Met mij wel hoor. Ik hoop dat jullie beter weer hebben want het regent hier pijpestelen, och ja dat heb je in het regenseizoen haha. Van het weekend wordt het beter, gelukkig

Nou ik heb de reis overleefd. Het was een lange reis van wel 20 uur in totaal, maar dan heb je ook wat.
De laatste vlucht was een beetje erg lang, maar ik heb veel rondgelopen. Op het laatst pas een pilletje genomen en dat werkte als een wonder.

Aangekomen in Guatemala City gingen we met busjes van 10 personen naar ons gastgezin. Hier hadden ze een hele nieuwe indeling van de gastgezinnen gemaakt. Dus de eerste klachten zijn er al. Net even sommige in een ander gastgezin gezet en zo is weer iedereen tevreden.

Ik heb net een toets gemaakt en over een paar uurtjes weet ik in welk niveau ik zit. Zal wel in het midden zijn. Over een half uurtje zijn al de eerste rondleidingen (stadswandeling Antigua).
Dus moet ik al weer stoppen.
Trouwens mijn gastgezin is perfect. Schoon, goed eten vooral ontbijt en goed bed, maar helaas koud water. Moet ik straks even fiksen.

Het gaat hier allemaal goed. Iedereen heeft het naar zijn zin. We hebben gelukkig een leuke groep en dan is er altijd plezier.

Tot de volgende keer
De groetjes aan iedereen

Liefs
Daan

• 04 Juni 2008 - 19:58

Bianca:

Hoi Daan goed te horen dat je goed aangekomen bent en dat je in leuk gastgezin zit. Heb je tijdens je trip daar ook toetsen? Hoe zit dat dan precies, worden daar de groepen op verdeeld of zo?? NOu mijn gipsje zit erop, maar kon vandaag weer terug gaan had namelijk geen gevoel meer in mijn vingers hihi, dus hebben ze effe wat minder strak gemaakt ;). Voor de rest gaat alles zijn gangetje. Fijne week nog en ik w8 op je volgende berichtje. Hopelijk brengen de boedha`s geluk ;).Groetjes Bianca

• 05 Juni 2008 - 09:51

Gert-Jan:

he wereldreiziger, was het al zover. Heel veel fun en succes. Ik blijf je volgen. Groetjes en knuffels

• 05 Juni 2008 - 10:47

Barbara:

Hey ,
    Super dat de reis en alles goed is verlopen en wat een geluk dat je zn perfect gastgezin hebt

en dat alle mensen zo leuk en gezellig zijn

veel plezier en tot krabbels

Kus Barbara

• 05 Juni 2008 - 11:25

Rache:

Heej Daantje,

Is je toets goed verlopen? Je bent dus goed en veilig aangekomen. En gelukkig zit je in een leuk gastgezin waaar het eenbeetje proper is. Lijkt me handig vooral daar in die landen. Bianca, is natuurlijk t fietsen met dr gips, vinden jullie allebei wel leuk fietsen met gips. Ik heb deze week al twee toetsen gehad. Die van gisteren ging van de ene kant wel en de andere kant niet. En vandaag was moeilijk, maar twee vragen heb ik zeker goed:P.

Ik wens je heel veel plezier daar en ook succes met de organisatie van alles.

Liefs

Rachel