Tempels van Tikal - Reisverslag uit Flores, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Tempels van Tikal - Reisverslag uit Flores, Guatemala van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Tempels van Tikal

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

18 Juni 2008 | Guatemala, Flores

Hola, buenas

Hoe gaat het met jullie?

Ik ben druk op rondreis. Er is veel te zien, maar wel lange afstanden met de bus. Ik word er een beetje kriegel van. Maar ik zie wel de mooiste dingen. Vanmorgen ben ik naar Tikal geweest. Die ruines liggen middenin het regenwoud. De tempels steken er bovenuit. Ik heb twee tempels beklommen. De eerste van 38 m en de andere van 65 m. Dat was een hele klim maar je hebt dan wel een heel mooi uitzicht. Dat had ik niet willen missen.
Ik heb ook kleine slingerapen en toekans gezien.

Helaas kan ik geen foto´s plaatsen. Het Internet is meestal erg traag. Misschien in Antigua. Morgen gaan we weer terug en dat wordt een lange lange busreis van ongeveer 10 uur.

Het is hier bloedje heet. Zeker 40 graden. Dus weer heel veel drinken. In antigua is het een stuk koeler. Het ligt in een dal tussen vulkanen. Ik hoop dat de orkanen een beetje zijn weggetrokken. Dan hebben we niet steeds regen.

Liefs
Daan

• 19 Juni 2008 - 08:50

Barbara:

wauw das echt een enorme Klim zeg jammer dat we niet alvast een foto Preview kunnen krijgen ben wel erg benieuwd naar de fotos succes met de lange bus reis

Ik hoop dat het wat afkoeld en dat het niet zoveel regend.

Zaterdag zijn de kwartfinales van nederland ik geloof tegen Kroatie

Hou je op de hoogte v an de uitslag

Veel plezier !!

Groetjes Barbara

• 20 Juni 2008 - 08:07

Jan En Rosita:

Hey
    Dat is weer indrukwekkend.Dat neemt je niemand meer af de kwartfinale is Rusland-Nederland. De duitsers hebben zich geplaatst voor de halve finale zoals verwacht. Gr Jan en Rosita