We live in a beautiful world - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu We live in a beautiful world - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

We live in a beautiful world

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

14 April 2006 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Voor degene die steeds schrijven: wanneer ga je eens werken? Dat ben ik nu aan het doen. Ik kan niet voor geld werken in NZ. maar ik kan wel WWoofen Wat is dat? Ik kan werken voor kost en inwoning op een boerderij of in een hostel enz. Ik werk nu al een aantal dagen bij Mark en Wendy. Ze hebben een kleine farm met fruitbomen en wijnbomen, groentetuin enz. En ze verhuren een cottage en een appartement. dat betekent poetsen. Ze waren het appartement nog aan het inrichten Dus veel sjouwwerk en dvd, stereo aansluiten. We kwamen daar aan en het huis is echt supermooi en groot Het uitzicht is fantastisch. Ik geef jullie de website: www.akaroa-holidays.co.nz
Hilda en ik slapen in de Green-room echt supermooi Het kost 160 dollar voor 2 personen dat is ongeveer 40 euro per persoon

Toen we aankwamen was alleen de poetsvrouw daar De vader van Mark was overleden. Ik dacht al metten Hier kunnen we niet lang blijven Maar we hadden zoveel gedaan voor ze en ze waren zo tevreden dat we nu mogen blijven tot dinsdag of langer. Maar wij willen verder reizen Anders blijven we daar hangen. we hebben een boot helemaal schoongemaakt en opgeknapt Ze gaan hem dit weekend verkopen. Ze zeggen dat die boot er nog nooit zo goed heeft uitgezien. Weer goed werk afgeleverd. Ze hebben de hele dag familie over de vloer om alles te regelen Het is super gezellig en iedereen neemt gebak mee Super lekkere scones en brownies De lunch is zeer uitgebreid Ze hebben lekker gezond brood en alles wat je eet komt uit hun tuin Ik moet echt op mijn lijn letten hier.
We worden ook in de familie opgenomen Altij een gezellige tijd. Ze hebben ons gevraagd of we mee willen helpen met de koffietafel op maandag en we krijgen daarvoor betaald Dat is altijd mooi meegenomen Waarschijnlijk vertrekken we dinsdag naar het zuiden. Het wordt winter en in het zuiden is het dan erg koud. Nu hebben we overdag nog mooi weer Ik kan gewoon in een t-shirt rondlopen, maar als de zon ondergaat koelt het snel af en dan heb je echt een trui nodig. Jullie krijgen binnenkort de zon en ik de winter echt raar. geniet van de zon en blaas of en toe wat naar Nieuw Zeeland
Veel liefs Danielle

  • 14 April 2006 - 06:51

    Rachel:

    Hahahah ik blaas voorlopig nog niets hahahaha, maar als het hier erg goed weer is dan blaas ik wel wat. In een t-hirt lopen dat kunnen wij hier nog echt niet. Aaah lekker brownies mjum bewaar er wat voor mij hahahaha. Brrr waarom ga je het koude opzoeken gek. k zou net het hele warme opzoeken, en in de zomer (daar) heen gaan waar het nu koud is. Ik g me eens aankleden, ren nog in de pyama rond. Jij zit zo ongeveer alweer in de pyama. Ik ga je laten. Liefs

  • 14 April 2006 - 08:13

    Rosita:

    Leuke gezelige dingen zo te lezen ene ga je ook daar achter de paashaas aan en zijn eieren. Wij dit weekend wel. Fijne dagen Gr Rosita

  • 14 April 2006 - 18:27

    Yvonne:

    Fijn dat alles zo goed gaat, sorry dat ik niet zo vaak reageer, maar het is hier enorm druk en ik ben op zoek naar een goed reintegratiebureau, want ik ben herbeoordeeld van 80-100% naar 25-35%, dus ik moet echt werk vinden in de toekomst. Ondertussen wens ik je veel plezier en geluk toe en tot gauw.

  • 26 April 2006 - 12:56

    Gaston:

    ben nu helemaal verhuidsd vandaag nieuwe uitkering aangevraagd 8 weken wachten voor de rest alles goed vandaag is oma jarig zondag uit eten in schinveld ga binnenkort in de winkel werken gisteren scheen de zon 23 graden vandaag regent het al de hele dag groetjes gaston

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Akaroa

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 21087

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: