Back in Ch.Ch - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Back in Ch.Ch - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Back in Ch.Ch

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

21 April 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik heb echt een super week achter de rug We werden echt in de familie opgenomen Ook al hadden ze een moeilijke tijd
De laatse dagen zijn we gaan vissen en s'avonds verse vis gegeten met appel Moet je een keer proberen Echt super lekker Normaal eet ik nooit vis Maar hier is het echt lekker Bij de broer van Mark heb ik Paua gegeten DAt is vis uit een mossel Normaal superduur Maar hier kan je het gewoon uit de zee vissen En echt lekker We hebben een schelp gekregen Als aandenken echt mooi Ik hoop dat ik het Nederland kan binnensmokkelen We gingen ook een boom omhakken, maar hij wilde niet vallen Er stond geen zuchtje wind Misschien staat ie er nog steeds. Vanmiddag gaan we eindelijk naar het zuiden Ik verheug me er la op om weer te gaan reizen
Veel liefs Danielle

  • 21 April 2006 - 08:11

    Rosita:

    nou dat werdt tijd ik was me al aan het afvragen waar je was Een kind van van Haasteren eet toch geen vis heb je dat van Snippe haha.Zo wordt je wel veelzeidig toch je ziet een helleboel en je eet ook nog andere dingen. Fijn weer wat van je gehoord te hebben. Veel Plezier. Groetjes Jan en Rosita

  • 21 April 2006 - 12:43

    Yvonne:

    Rosita weet er niks van, ik eet ook vis en ik ben ook van van Haasteren. Fijn dat het zo goed gaat, geniet er van. Groetjes Yvonne.

  • 21 April 2006 - 14:03

    Rachel:

    Lekker vis mjummmie, hoe maak je dat vis met appel. Maar mossels baaaaaah dat lus ik niet. HIhihi de boom viel niet om, heb je niet iets verkeerd gedaan:P:P:P. Naar het zuiden brrrrr Daantje are mad? het koude weer opzoeken hier is et eindelijk goed weer, maar liefst 20 graden, misschien heeft blazen toch geholpen maar heeft de warme lucht er zo lang over gedaan om naar hier tekomen, is me ook een afstandje. Ik geloof dat ik beter kan stoppen want dadelijk denkt je familie mijn god die Rachel is me een gestoorde gek dat Danielle met zoiets omgaat hihi maar ik denk maar zo :P:P:P soort zoekt soort (grapje).

    Liefs rachelleke

  • 21 April 2006 - 18:57

    Anny En Jo:

    Hallo Daniëlle.
    Ik ben inmiddels geopereerd. Ze hebben bij mij de galblaas weggenomen met daarin een viertal grote stenen. Het is nou afwachten of de pijnen die ik voorheen had nu voor goed weg zijn. Het is wel nog effe oppassen met hetgeen er wordt gegeten. Afgelopen donderdag zijn de hechtingen uit mijn buik verwijderd. Het zijn toch nog wel blauwe en zwarte plekken die, volgens de arts, toch met een enigszins kneuzing te maken hebben. Dan vraag je je af wat ze alle maal met die stangen in je buik doen wanneer je onder narcose bent. Voorlopig doen we maar rustig aan. Met de twee kleinen gaat het op dit ogenblik wel weer enigermate. Roel hebben ze buisjes in de oren gezet omdat hij veelvuldig verkouden was en steeds oorpijn had. Bij Stan hebben ze de amandelen, de neus-poliepen en de oren doorgeprikt. Nou dat was de ingreep wel voor dat kleine manneke. Hij was er een paar dagen goed ziek van maar hij klimt er langzaam weer bovenop. Voor hem te hopen dat de voortdurende verkoudheid nu tot het verleden gaat behoren.
    Met de verjaardag van oma gaan we eten in Schinveld.(La ville lumière). Omdat je oma niet kan stilzitten wilde ze als kado een stofzuiger. Nou die krijgt ze dan ook.
    We hebben afgelopen week met je bloedeigen moeder gesproken. Zij vroeg ons of wij nog in het bezit waren van het adres van tante To. Nou dit adres was: Mrs C. v.d. Kaap, 17B Russleigh Drive, Hamilton. Nw.Zeeland. Misschien een mogelijkheid om dit adres tijdens je rondreis te bezoeken en vandaaruit te horen waar eventueel de rest van de familie woonachtig is. Wat we wel gehoord hebben vanuit het verleden dat dochter Lilian in de buurt zou wonen van het ouderlijk huis. Wij wensen je enorm veel succes met je speurtocht.
    Hier is verder alles oké. Het weer is langzamerhand aan het verbeteren zodat we weer naar buiten kunnen. We maken daarvan dan ook gretig gebruik.
    We blijven je volgen waar je naartoe gaat ofschoon contact dezerzijds niet altijd mogelijk is. Vele groeten en kijk uit voor de uitkijk. Groeten Anny en Jo

  • 21 April 2006 - 19:01

    Anny En Jo:

    Als vervolg info. Silvio is niet geopereerd doch hem hebben een of ander spul in zijn heupen gespoten waarbij de pijn zou moeten verminderen. Een pijnlijke ingreep die niet veel geholpen heeft. Dus nou ben je van alle ziekten op de hoogte. Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 21093

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: