Schokkend bericht - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Schokkend bericht - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Schokkend bericht

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

13 Juni 2006 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Gisteren heb ik een auto ongeluk gehad. Alles is in orde met mij en Hilda Alleen heb ik mijn linker enkel gebroken.
De weg was heel erg glad. In het hele land was het aan het sneeuwen behalve waar wij waren en nu zijn. We reden al veel langzamer dan 100 km/u Het had net gemiezeld en daardoor was het nog gladder we reden in een bocht en Hilda kon niet meer remmen en zijn tegen een vangrail aan gereden De auto is total loss Het is eng om de foto's te zien Ik begin dan weer te trillen
Ik moest via de bestuurderskant de auto uitkruipen. Mijn enkels deden meteen pijn, maar ik kon er wel nog half op lopen. Na een half uur kwam de ambulance en zijn naar het ziekenhuis gereden 2 mensen hebben onze auto leeggeruimd en zijn naar het ziekenhuis gereden Daarna hebben ze alles met Hilda naar het hostel gebracht en zijn de hele tijd bij ons gebleven De kiwi's zijn de liefste mensen Ik werd onderzocht Ik had mijn voeten op het dashboard liggen en kreeg een knie teen mijn hoofd Dus ik heb een buil op mijn voorhoofd Mijn linker enkel was wat gezwollen en ik dacht dat ie verstuikt was. Omdat de auto 40 km/u reed en ik een hoofdtrauma heb, moest ik meteen plat gaan liggen en ik kreeg een kraag om mijn nek en zandzakken langs mijn hoofd Ze hebben ook x-rays van mijn hoofd en nek gemaakt. Er was 1% kans dat ik een nektrauma kon hebben. Met mijn nek is alles oke, maar ik heb een gebroken botje in mijn enkel. ik heb nu een half gips omdat mijn enkel gezwollen is. Volgende week krijg ik hopelijk een volledig gips De zwelling moet dan wel weg zijn Ik loop nu op krukken en omdat mijn rechter enkel pijn doet als ik erop loop, gaat het soms een beetje moeilijk.
kijken hoe dit gaat aflopen Ze zeiden dat na het gips ik geen moeilijkheden zou krijgen want alles zit nog op zijn plaats
Vandaag heeft Hilda geregeld dat de auto naar het schrot wordt gebracht dat gaat ons een paar duiten kosten. We zijn heel erg blij dat we nog leven want het had heel erg anders kunnen aflopen. Wat we nu gaan doen bespreken we straks We kunnen niet meer alles zien. Maak je geen zorgen over mij Alles is goed met me Ik heb niet eens pijn aan mijn gebroken enkel. Ik heb mijn lesje geleerd Nooit meer met je voeten op het dash board zitten Gelukkig had ik ze net van tevoren een beetje eraf gehaald maar door de klap landen ze weer erop
Trouwens ik heb de wedstrijd van Oranje gezien net voordat ik gisteren vertrok.
Liefs Danielle en maak je geen zorgen het ergste is al voorbij en ik ben echt oke en omgeven met lieve mensen Ze hebben geen internet in het hostel dus ben met een auto hierheen gebracht

  • 13 Juni 2006 - 06:05

    Bianca:

    Sjeesus, ik schrik me dood dat ik dat lees. Wat erg man dat dat gebeurt is. Echt alles oke, nu?
    Doe alsjeblieft voorzichtig he en let goed op jezelf.
    Liefs Bianca

  • 13 Juni 2006 - 07:02

    Jan En Rosita:

    Had het al van je moeder gehoord.Doe maar rustig aan en laat het in alle rust weer genenzen. Zo een botje heeft toch 6 weken om te genezen. Kan wel niet even komen om een handtekening te zetten op je gips. Heb je oranje gips grapje Het komt allemaal weer goed. Gr Jan en Rosita

  • 13 Juni 2006 - 08:14

    Armand & Desire:

    Dat is even schrikken. En in zo'n situatie is het eens zo ver daar in Nieuw Zeeland. Doe heel erg voorzichtig en laat het eerst maar goed genezen voordat jullie verder gaan! Liefs Dees en Armand

  • 13 Juni 2006 - 19:28

    Yvonne:

    Hee pechvogel, je moeder had al gebeld en het hele verhaal verteld, ze moet nu maar je achterna reizen en je lekker komen verwennen met chipjes, koekjes, dropjes enz enz, eventueel warme chocomelk met slagroom. Relax en laat het maar allemaal bezinken, jij bent op je enkel na, nog helemaal heel en dat is het belangrijkste. Groetjes.

  • 14 Juni 2006 - 07:21

    Rachel:

    Heej Daan

    Man ik schrik me kapot, hoe is het met je nu? Rust nu maar goed zodat er geen complicaties kunnen optreden. Doe voorzichtig en heel veel beterschap gewesnt.

    Liefs Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Gisborne

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 21107

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: