This is the end of my trip i am coming home - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu This is the end of my trip i am coming home - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

This is the end of my trip i am coming home

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

15 Juni 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

De titel zegt het al Ik kom naar huis. gisteren ben ik voor de tweede keer naar het ziekenhuis gegaan en weer x-rays gemaakt maar nu van mijn rechter enkel Die zwelt steeds op Gelukkig geen breuk, maar verrekt. Ik heb nu een bandage om en dat helpt heel erg Het is meer stabieler als ik rondhup het is geen pretje om zo rond te reizen Ik heb erover nagedacht om verder te reizen maar dat is bijna niet mogelijk Ik kan veel dingen niet doen Dus heb ik er niks aan Gisteren heb ik mijn vluchten geregeld Vanmorgen ben ik naar Auckland gevlogen en nu zit ik hier in een hostel Zaterdagochtend vlieg ik naar Sydney en in de middag naar Hong Kong. Ik vind het WK voetbal schitterend maar nu even niet. De vluchten van Hong Kong naar Amsterdam zijn aardig volgeboekt Ik sta nu op de wachtlijst hoge prioriteit Hopelijk wordt deze vlucht ook bevestigd en dan land ik Zondag vroeg in de ochtend op Schiphol Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte Iemand moet me komen op halen want ik reis met mijn backpack en 3 tassen. Alles bijelkaar is ongeveer 25 kilo Ik hoefde vanmorgen niks extra te betalen, want ik kan het niet zelf dragen. Ik hoop dat dat ook zo gaat bij de andere maatschappijen Qantas en Cathay Pacific.
Gelukkig had ik geen opgezwollen enkels vanmorgen maar het was maar een uurtje Misschien krijg ik op de vlucht naar huis wel last Ik hoop het niet, want dat breken ze het gips open

ik kan niet geloven dat ik binnenkort weer thuis ben Dat zal wel erg wennen zijn. Hopelijk kan iemand me komen ophalen en bidt voor me dat de vlucht naar Amsterdam wordt bevestigd want ik heb geen zin om in een hostel in Hong Kong te zitten
Heel veel liefs Danielle

  • 15 Juni 2006 - 09:22

    Desire:

    Hey Daan
    Wat ontzettend SHIT voor je. Jammer dat er op zo'n manier een einde aan komt. Maar kom lekker naar huis, herstel hier volledig en kijk dan of je de reis nog eens af kan maken.....Je kunt nu beter hier herstellen met alle mensen om je heen die van je houden.....dan daar alleen. Is Hilda al verder gegaan of is zo nog bij je?
    We houden het in de gaten en er zijn al mensen die je kunnen komen halen, Bianca geloof ik of ome Jo. Ik zie je snel weer in het Brunssumse en zal voor je meeduimen dat je snel een vlucht vanuit HONG KONG hebt. Heel veel liefs
    Desiré

  • 16 Juni 2006 - 21:58

    Rosita:

    Ik hoop dat je weer gauw thuis bent het is miet leuk voor je maar met pijn op een vlucht wachten is ook niet fijn Een opkikkertje Nederland heeft gewonnen van Ivoorkust 2-1 Doelpunten van Persie en Nistelrooy. We heeben ons geplaatst voor de tweede ronde Woensdag nog tegen Argentinie wordt wel een harde dobber maar ja gaat er alleen maar om wie groeps eerste wordt nou tot gauw nog even volhouden alles komt goed zoals het moet liefs Rosita

  • 17 Juni 2006 - 07:41

    Rachel:

    Heej Meid, ik vind het echt sneu voor je dat je de reis op deze manier je reis moet onderbreken. Je kunt beter eerst volledig genezen, want alsje nu gewoon door gaat das niet goed voor je enkel. Heb je toch nog een vlucht gekregen? Liefs Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 21101

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: