Daar ga ik weer. Op naar Guatemala - Reisverslag uit Breda, Nederland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer. Op naar Guatemala - Reisverslag uit Breda, Nederland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer. Op naar Guatemala

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

21 Mei 2008 | Nederland, Breda

Hola amigos,

Como estas?
Zo, jullie hebben jullie weg kunnen vinden naar mijn site.

Ik ben nu nog bezig om de laatste inkopen te doen en dingetjes te regelen. Daarnaast moet ik ook nog een tentamen voorbereiden, poehpoeh
Aangezien ik ook in het organisatie team zit, krijg ik nu honderdduizend vragen op een dag gesteld. Voor velen is het de eerste keer dat ze naar een ander continent op vakantie gaan. Daar komt veel bij kijken. Voor hen ben ik al een doorgewinterde reiziger en natuurlijk weet ik ook alles, haha

Ik heb ook al bekenbaar gemaakt dat ik als doktersassistente heb gestudeerd. Dus met alle kwaaltjes komen ze waarschijnlijk naar mij toe. Ik ben maar even mijn boeken ingedoken om mijn kennis een beetje te updaten. Gelukkig wist ik nog het meeste.

Zo meteen ga ik mijn laatste vaccinatie halen, namelijk gele koorts. Dan ben ik volledig gewapend tegen alle ziektes die daar voorkomen. Je moet er niet al te lang bij stilstaan, want anders word je paranoia.
Natuurlijk ga ik vooral genieten en even bijkomen.

Dinsdag 3 juni vertrek om 08.00 uur vanaf Schiphol. Lekker vroeg he, vanuit Limburg. Waarschijnlijk pak ik de laatste trein op maandag. Dan loop ik een aantal uurtjes rond op Schiphol. Spooky hahaha

Nou ik wens jullie heel veel leesplezier en laat eens een berichtje achter. De eerste 3 weken heb ik veel toegang tot computers. Daarna kan het wat minder worden, want ik ga naar minder ontwikkelde gebieden.

Liefs
Daantje

  • 21 Mei 2008 - 10:08

    Elise:

    Super het klinkt weer geweldig! Erg he om een student te zijn!!! Je gaat dus groeten uit de rimboe naspelen! nee geintje!
    Hoop dat de vaccinatie niet teveel pijn deed! en misschien zien we ons nog voor 3 juni!!

    Have fun! en geniet ervan!

    Kus Elise en Sven


  • 21 Mei 2008 - 11:00

    Rachel:

    Dag Daantje Banaantje

    Super dat je weer op reis gaat:p. Wat zal t stil zijn in Breda en in Limburg:P. Ik ga zeker je avontuurtjes volgen, ik kijk er nu al naar uit. Veel succes nog met je laatste tentamen, girl go for it. Geniet ervan.

    Liefs

    Rachel

  • 22 Mei 2008 - 07:42

    Barbara:

    Whoehoeeeee het klinkt echt heel stoer allemaal, geniet ervan!!! maar ook voorzichtig zijn natuurlijk...

    Ik ga je reis zeker volgen hier en ben erh benieuwd naar je volgende nieuws.

    Kus Barbara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 21098

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: