Home again - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Home again - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Home again

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

21 Juni 2006 | Nederland, Brunssum

Voor de mensen die het nog niet weten Ik ben weer thuis Na een lange lange reis van 36 uur ben ik thuis aangelandt op zondagochtend.
Afgelopen maandag ben ik naar het ziekenhuis geweest en heb ik een volledig gips gekregen.
Het is heel erg raar om wer thuis te zijn Ik moet er nog steeds aan wennen
Voor meer info moet je maar even langs komen of even bellen Ik heb te veel aan mijn hoofd om het even op papier te zetten
Misschien tot gauw
Liefs Danielle

  • 23 Juni 2006 - 06:23

    Willem:

    ej daan,

    wat ongelovelijk vervelend voor je zeg... ik ben wel blij voor je dat je er zo goed vanaf bent gekomen. ik weet dat de wegen in NZ niet altijd zo ruim zijn opgezet als in NL. Jammer dat er zo een abrubt einde komt aan je reis. Gelukkig had je al wel veel in Oz gezien. ik heb hier nog een maandje voor de boeg. zit nu in alice en ga morgen voor 5 dgn outback in. daarna adelaide en perth.
    Veel sterkte met de enkel!!

    Groetjes, Willem

  • 26 Februari 2007 - 19:40

    Willem:

    Ej Daan,

    't is al weer meer dan een jaar geleden dat we naar Oz zijn vertrokken.
    9 maart hebben we met de begin groep in oz afgesproken om in Amsterdam wat te eten en drinken.
    Stuur me ff een mailtje naar hoek.willem@gmail.com, dan stuur ik je de details ff door.
    Hoop dat je ook kunt komen.

    Greetz,
    Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brunssum

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 21096

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: