het schitterende Zuiden - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu het schitterende Zuiden - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

het schitterende Zuiden

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

02 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Dunedin

hallo
hoe gaat ie met jullie? Met mij alles goed. Je kan het binnenkort weer op de foto's zien Ik heb alweer 2 cd's vol met foto's Ik heb alweer een geweldige tijd achter de rug Na Queenstown ben ik naar Invercargill gegaan Daar woont een nicht van Mark (mijn 1e Wwoof-baan) We hebben 2 nachten bij hun geslapen We hadden gelukkig mooi weer Dus zijn we naar Milford Sounds gegaan Dat is echt supermooi We hebben een boottocht gemaakt van anderhalf uur Heel veel watervallen gezien Door het vele regen waren er meer watervallen dan normaal. Heel veel foto's op die dag gemaakt Ik voelde me net een fotomodel Echt heel veel foto's van mij. Je wordt er gewoon ziek van. hahaha

Daarna zijn we naar het zuidelijkste punt op het vaste land van NZ gereden. Het was erg koud maar waard Het is toch nog een lange afstand naar de zuidpool Ongeveer 4500 km en naar de evenaar is het 5000 km
In Papatowai hebben we in een supermooi hostel overnacht Het is een huis voor 6 personen op een berg Prachtig uitzicht Heerlijk buiten ontbijt gegeten ingewikkeld in een deken Heerlijk genieten
Nu ben ik in Dunedin bij de tweede nicht van Mark Die familie heeft ons zoveel geholpen Echt geweldig
Morgen gaan we naar Wanaka Op weg naar de westkust Daar hebben we alweer een nieuwe Wwoof-baan en deze is echt super deluxe. We gaan 2 weken op een huis passen. Ze gaan 2 weken op vakantie naar australie en ze hadden iemand nodig om voor de dieren te zorgen We belden precies op het juiste moment Echt ongelofelijk Het huis is 150 meter van het strand en je hebt geweldige wandelroutes in de buurt Ik kan het bijna niet geloven. We moeten 5 mei daar zijn en zij vertrekken 7 mei. Heerlijk even 2 weken settelen op 1 plaats en even bijkomen van de indrukken die ik de afgelopen 3 maanden heb gezien

Vanmorgen ben ik door mijn rug gegaan Dat is niet zo leuk vooral niet als je een rondleiding krijgt door Dunedin De hele tijd in de auto, uit de auto Maar ja ik heb het overleefd Komt wel goed Het laat in ieder geval de pret niet drukken
Groetjes en heel veel liefs Danielle

  • 02 Mei 2006 - 18:51

    Patricia:

    Veel beterschap met je rug Daantje! Liefs, Patricia

  • 03 Mei 2006 - 06:32

    Willem:

    Kia Ora Daan,

    zo te horen heb je t goed naar je zin in NZ. Veel plezier met de westkust. Het is net 1 lange great ocean road!
    Nog een tip voor een supergaaf hostel: Ga naar Hector (ff boven Westport). Hostel heet the old slaughterhouse en staat alleen in bbh gids. Hoor wel of je er geweest bent!
    Take care!

  • 03 Mei 2006 - 21:47

    Goudaclan:

    Hehe Eindelijk een paar namen waar je bent die ik herken. Begon al te denken dat ik veel kwijt was van topografie.Zo te lezen gaat alles goed en we hebben het gevoel dat je tijd van je leven hebt. Hier is het eindelijk heel goed weer voor de tijd dat het duurt. Morgen wordt het 27 graden dus best wel lekker naar die lange winter. Hier gat alles zijn gangetje.Veel groetjes en tot schrijfs maar weer. Liefs de Goudaclan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Daniëlle

weer opnieuw naar een nieuw avontuur. lees er alles over vanaf 3 juni

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 21105

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Lekker treinen

03 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Guatemala

02 Februari 2006 - 18 Juni 2006

Down Under

Landen bezocht: