Computer kapot Sorry - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu Computer kapot Sorry - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Daniëlle Haasteren - WaarBenJij.nu

Computer kapot Sorry

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

07 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Hokitika

even snel een bericht. Ik kan niet met jullie chatten want de computer is hier gisteren kapot gegaan. Ze hebben geprobeerd om het te repareren maar het is helaas niet gelukt Dus gaan we gewoon op de normale manier verder Trouwens het heeft niks met mij te maken dat de computer kapot is
Liefs Danielle

• 07 Mei 2006 - 20:02

Annie En Jo:

Hallo Daniëlle
    Even een klein berichtje vanuit Vaals. Hier is verder alles oké. Langzaam aan begint de pijn in mijn buik na te laten. Deze pijn is van de operatie. De pijn als vanouds is gelukkig verdwenen. We hebben afgelopen week toch al enkele dagen buiten gezeten. Het wordt eindelijk mooi weer. We wensen je nog een fijne tijd. Groetjes.

• 12 Mei 2006 - 13:32

Rosita:

Voor de zekerheid als je mijn mail niet hebt gehad. Je moeder heeft met de dokter gesproken over je vlekken voor de ogen als je er last van blijft houden even Op zijn Nieuw-Zeelands bloed laten prikken op bloedarmoede. En eventueel je bloeddruk laten opmeten wel doen en anders krijg je billenkoek van Tante Rosita